Nya mål och nya tag!

Jag har köpt 10 nya veckor med min PT.
Efter denna helg och alltså från och med måndag kör vi stenhårt igen!

- Jag ska gå ner 12 kg under dessa veckor.

- Inget godis,chips,kakor,bullar eller läsk (jag är inget stort godis eller kakmonster så det känns bra).

- Ingen alkohol (eventuellt ett greencard vid väldigt speciellt tillfälle).

- Jag ska köra minst 2 spinningpass i veckan + minst 2 styrkepass.

- Jag ska förbättra min kondition.

Jag ska helt enkelt tighta till hela mig,det här blir nice!Jag är TAGGAD och glad!:)


TIPS!TIPS!TIPS!
För alla oss som tränar eller ni som helt enkelt bara brukar få sötsug på kvällar eller när som helst egentligen,köp Kesella lätt 1% och ha i några matskedar Funlight saft.Jättegott och nyttigt!Som gjort för oss som tränar!Innehåller nästan bara proteiner då det är en Kvargprodukt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0