2010 - Vändningen?

Nu är det 4 Januari 2010.
Nyårsafton har passerat och det var underbart LYCKAT och roligt!Alla var vi fulla och glada men det hör till:)

Förhoppningsvis är det det här året då allting börjar vända..Än sålänge ser jag bara ljus framför mig..Året har börjat riktigt bra så snälla fortsätt så?!
Har en del saker att se framemot också...Bland annat;

9 Januari - Emelie har 23årsfest
23 Januari - Tesan och Jossan har "hejdå"fest(tråkigt också)
9 Februari - USA!!!

Och så ska jag ju ha inflyttningsfest också..men när?Funderar på någon helg efter att vi kommit hem från USA,då är syrran 18 och kan följa med ut på krogen också:)Så får det bli!


Usch..var lite ledsen i ögat nyss...Men det är du inte värd!


Nu ska jag klä på mig,jag och Kristoffer ska åka pulka.Så se upp i backen!



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0