PT

Mätning och vägning med min PT gick bra,jag vet att jag vägde som minst i slutet av november och när jag tappade lusten i december/januari och inte tränade alls + åt onyttigt(får man de på köpet när man skaffar pojkvän?) så gick jag upp ett par kilo..men jag har fortfarande gått ner,bra också:)
Men jag är inte nöjd för det!Jag tecknade ännu fler PT-timmar så nu jävlar!Nu har jag fått upp suget igen och kommer köra på,skönt att Emma och Carro också börjat träna där..Då har jag fler anledningar att gå dit och fler gympartners;)

Nu ska jag knåpa med min systers 18-årspresent!Nyyyyyyyyyfiken nu Sarah?!<3


Grattis min kära pojkvän Kristoffer som blev lägenhetsinnehavare igår:)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skulle vi köra i morogn ocks då==?

2010-02-06 @ 16:37:44
URL: http://carolinessss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0