Iiiiiiih!

Om ett dygn sitter jag på planet till Usa!Känsla?OVERKLIGT!!
Måste packa nu,haha har inte ens börjat..Jobbigt att packa till denna resa då vi endast får ha med 2x23 kg men jag ska bara ha en väska och jag har alltid haft övervikt..Men jag ska ju shoppa en massa så då måste jag verkligen tänka på hur mycket jag stoppar ner:)

What to do today;

- Batterier till kameran.

- Lämna tillbaka en tröja.

- Handla grejer till Pillan.

- Slinga håret?!

- Fixa en brun sjal.

- Städa.

- Banken.

- Träna.


Kommentarer
Postat av: Pillan

Tycker du att det är jobbigt att packa på 2x23!!?? Förstå då hur det var för mig ;) Och fatta Elin min rumskompis som bara hade med sig en resväska!!! Fattar inte hur hon klarade det :)

2010-02-09 @ 04:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0