Jag finner inga ord...

Nu var det längesen jag bloggade..Jag har inte haft tid och lust helt enkelt.Jag ska bla tenta av Naturkunskap B och har letat efter boken som en dåre,hittade den äntligen i fredags!En enda kvarglömd fanns på mitt gamla gymnasie,och ja jag fick låna den!

Och nu till det hemska!
Min häst(Jag äger henne inte men har haft henne och tävlat henne som min egen) är vanvårdad och herregud jag vet inte vad jag ska säga...HAR INGA ORD FÖR MIN UPPRÖRDHET OCH MIN ILSKA!
Jag ska få hem henne och nu ska vi kämpa och få tillbaka henne till det hon va..Det här ska vi vinna ÄLSKADE häst!







Tycker nästan att det är för hemskt att lägga upp dessa men vad fan!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va hemskt :( känner du dom som vanskött hästen?

2010-04-11 @ 01:27:28
Postat av: Linda

Känner och känner.Bekant kan jag väl säga då jag var och red henne men tog paus..Men ska flytta henne därifrån fortast möjligt!

2010-04-11 @ 01:39:17
Postat av: carro

Vad tråkigt! Verkar vara en fin häst, jobbigt att dem vanvårdas!

2010-04-11 @ 11:49:35
Postat av: Linda

Men jag får tillbaka henne!Dock kan jag inte flytta henne förrän om ca 4 veckor..Hoppas tiden går snabbt..

2010-04-11 @ 15:04:29
Postat av: Fanny

WHATA F..?!?! Det var verkligen som du sa ! Fyyy vad upprörd jag blir !! Jag hör min puls i nacken, sitter med vidöppna ögon och håller mej för munnen . Det är fan inte sant, så hon ser ut !! Hon heter ju Lucky för hon varit så fin, välmående, frisk och lycklig!! Här ska bli ordning när du får hem henne igen kan jag tro. Säg till om du vill ha hjälp ! <3

2010-04-11 @ 15:36:02
URL: http://sluggernochshego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0