Saker jag borde göra idag!

  • Ta en powernap (sov inte så länge inatt och eftersom jag ska på kryssning idag kan det ju vara bra med lite energi och inte alltför stora påsar under ögonen!)
  • Träna (vet dock inte om jag orkar/hinner gå till gymmet så det blir nog situps och armhävningar hemma eller så)
  • Sola
  • Måla naglarna i någon fräsig färg.
  • Packa upp de sista kartongerna sen flytten och bära upp dom på vinden - men orkar jag?
  • Duscha och raka mig och allt vad det innebär!
  • Färga ögonbryn + fransar.
  • Packa lite till kryssningen (min 5åriga lillasyster har redan valt klänning åt mig så detta borde gå snabbt..)
  • Dammsuga och diska.


Bussen till båten går 17.10 och jag har ungefär 3½ timme på mig att utföra dessa saker.Vilka av dom gör jag?
Börjar med att sätta på lite musik..Något gammalt,Queen kanske?


Idag ska vi lämna allt det dåliga på land och försöka koppla av ute till havs,hoppas på en rolig kväll bestående av mycket skratt,dans och skvaller med mamma,Sarah,moster och kusin.



Kärlek och hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0