28..

..Dagar är det kvar till julafton.Har NOLL julstämning..brukar ju alltid ha det och längta mest.Men det kan nog vara så att man dels blivit äldre och så kommer ju jularna aldrig bli lika längre..Kommer jag sakna det?Antagligen.Kommer jag sakna dig?Verkligen inte!

Men vi får göra det bästa av situationen..Har ju min bästa mamma och min mamma-släkt!:)

Imorgon ska jag jobba på mitt extrajobb,ska bli kul!




Den stora frågan jag antagligen alltid kommer undra över är hur fan man kan vara så iskall och hjärtlös och absolut inte visa någon ånger?Vet du hur stor skada du har åstadkommit?Och dessvärre kommer jag nog aldrig få ett vettigt svar på detta..

Nästan alla syskon,bara Eric fattas:)


Julafton med älskade Lucky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0