Snart 2 dagar kvar..

Emma,Elin och jag ska ju ha nyårsfest i år.Det är sjukt mycket att förbereda och handla,vi vill ju att detta ska bli en SMASHING fest!Och det kommer det att bli:)Dessutom är ju förberedelserna halva grejen.

Emma och jag har åkt runt och inhandlat nästintill allt till den stora dagen,bara ett par småsaker kvar imorgon.
Och efter en lång dag kom Elin efter att hon jobbat.Vi drack glögg,fixade lite med bordsplaceringen och så fick hon sin födelsedagspresent.Hon blev jätteglad,jag blev jätteglad!<3


Måste bara tillägga att det är så OBESKRIVLIGT skönt att vara ledig!


Åh nej...nu måste jag sära på Northon och Filippa igen...Bissi vill inte ha några blandrasvalpar..vilken natt jag kommer ha!Haha.




Slick på kinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0