Julen är här!

Nu är det Julafton och jag sitter hos mamma i min mysdress..vi har ätit julgröt och skinkmacka till frukost,mys!
Denna jul är inte som alla andra jular..dels på grund av tråkiga anledningar..Dessutom ska vi inte köpa massa julklappar inom familjen då vi istället åker till USA i februari,det är BRA grejer!

Vi ska vara hos mormor idag och jag och Sarah går upp tidigare och hjälper till med dukning osv:)

Igår var det "minijulafton" med småsyskon,kusiner och plastmamma+plastmoster..Det var riktigt lyckat!<3
Och imorgon är det dags för Pigghajs årliga julspel!



Idag glömmer vi alla bekymmer,idag ska vi bara ha det bra och njuta.
Och du gör mig glad.





Hoppas du har en alldeles tragisk jävla jul!



God jul till mina bästa!
Love Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0