2009.

Ska försöka summera detta år som alldeles strax är slut..Det är rätt snabbt avklarat.

Det här året har varit det sämsta någonsin i mitt 22-åriga liv..Hemska sanningar har uppdagats,min familj har förstörts..Vi har levt i ett helvete..Denna ständiga oro.En dag tänkte jag till och med att det var lika bra att hoppa från bron.Men nej,tack vare mina obeskrivligt underbara vänner har jag klarat mig från det..Ni har fått mig att kämpa vidare..Försöka se framåt även då det bara kommit bakslag efter bakslag.

Jag har förlorat mycket det här året..Tillit till människor..När någon så nära skadar en så hårt och djupt sätter det sina brännande sår..
Men jag har också vunnit något..Jag har fått en starkare relation med min kvarvarande familj och vänner,jag har lärt känna mig själv på ett nytt sätt,jag uppskattar saker och ting på ett annat sätt och jag har verkligen vuxit i mig själv!

Jag kan nästan räkna de alldeles för få lyckliga dagarna detta år på mina bara händer..Gotlandsveckan..25 Augusti då jag var på Coldplays spelning..Det var väl ungefär det..Då har jag varit ärligt lycklig.
Fast under de senaste veckorna har jag varit gladare än på mycket mycket länge..Och jag hoppas verkligen att det fortsätter så..Snälla.Kan 2010 bli ett bra år?Början på en nystart och ett nytt bra decennium?Jag vill vara lycklig igen!

Det har också varit sjukdomarnas år...Jag har haft ögoninflammation,mycket huvudvärk,mördarbakterier 2 gånger på 2 olika ställen i kroppen..(borde vara resistent mot antibiotika nu)och svininfluensa?

TACK alla mina nära och kära för att ni finns.Och att ni ställer upp så mycket för mig!Jag försöker visa min uppskattning.Älskar er!


Avslutar med bilder från de få stunder jag varit lycklig det här året.Jag tycker om att minnas.Jag tycker om att minnas bra saker och jag blir glad när jag ser dessa.




















































Hoppas ni alla får ett underbart år 2010<3


Kommentarer
Postat av: emelie

Fin du är älskling!!

Så stolt över dig, puss puss!

2009-12-31 @ 12:30:48
Postat av: Ronja

Det kommer bli ett mycket bättre år Linda!! Du är grym. <3

2010-01-01 @ 19:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0